Planinarski dom “Kamenitovac”

planinarac

Planinarski dom na Kamenitovcu otvoren je 1951. godine. Izgrađen je na hrptu brežuljka iznad sela Maglenča na rubu šume Mačjak. To je katni objekat sa zidanim prizemljem, izvana obložen dravskim kulirom, a kat je od brvana. Uz kat je prigrađena i drvena terasa. U prizemlju su dvije blagovaonice koje mogu primiti 80 osoba i kuhinja a na katu 6 dvokrevetnih soba i jedna sa skupnim ležajem (ukupno 22 ležaja). Dom je elektrificiran, ima vodovod i centralno grijanje.

Stalno je otvoren i dobro opskrbljen (dobra domaća kuhinja i lovački specijaliteti), pa je prikladan i za godišnje odmore. Objektom upravlja poduzeće "Jelen" d.o.o. Informacije na tel. 043/885-105. Dom ima lijepu šumsku okolicu pa su moguće ugodne i dugačke šetnje.

Do bazena u Šandrovcu je 6 km, a do izletišta "Dobrovita" u Višnjevcu 7 km (seoski turizam, jahanje, teniski tereni, ribolov u jezerima).

Prilazi domu

Pješački prilaz

Bjelovar – Pl. dom na Kamenitovcu (242 m) – Od autobusne ili željezničke postaje desno Masarykovom ulicom (ulicom starih vila), na prvom raskrižju lijevo pa poslije 50 m desno Medulićevom ulicom. Dom hrvatskog sokola nam je desno, a pored njega je igralište bivšeg europskog prvaka u rukometu. Prolazimo pored zgrade suda (lijevo).

Želite li vidjeti staru gradsku jezgru, iz vremena carice Marije Terezije, od želj. postaje produžite ravno ulicom Matice hrvatske do jedinog gradskog nebodera. Iza njega skrenite desno (iza leđa vam je zgrada Gimnazije iz 1901. godine) i prošećite bjelovarskim korzom u duljini od 600 m. Obiđite staru gradsku jezgru oko centralnog gradskog parka. Na kraju korza (a prije knjižnice) skrenite desno i idite do kraja gdje ćete se spojiti s prilazom od autobusne postaje s desna. Tu skrenite lijevo, (u ul. J. Jelačića) pa pored suda nastavite prema groblju.

Poslije 300 m prolazimo pored starog groblja (groblje Sv. Andrije). Mostom preko željezničke pruge i dalje ravno Vukovarskom ulicom nizbrdo. Tu su dvije mogućnosti:
a) 200 m od mosta desno Bilogorskom ulicom ravno do željezničke pruge kojom treba ići lijevo (na sjever) do željezničke postaje Markovac i tu cestom desno preko Bjelovacke (tu se ova varijanta spaja s varijantom b)
b) od mosta ravno oko 1500 m i u Trojstvenom Markovcu, na uzbrdici, preko pješačkog prijelaza desno Putem žrtvama u Lugu. Poslije 200 m dolazimo do želj. pruge kojom dolazi mogućnost a). Mostom preko Bjelovacke i još oko 100 m do prosjeke i puta kroz šumu Lug. Lijevo je spomen područje žrtvama u Lugu a desno ribnjak. Prosjekom oko 200 m pa lijevim rubom livade do ulaza u šumu. Prateći markaciju poslije 20 min laganog uspona dolazimo u selo Prokljuvani. Po asfaltu 500 m do raskrižja gdje treba ići lijevo (glavnom) asfaltnom cestom nizbrdo još oko 300 m. Odmah iza zadnjih kuća treba sići s ceste desno i ući u šumu. Poslije nekoliko minuta uspona izlazimo iz šume..Tu lijevo putem oko 200 m do ulaza u sljedeću šumu. Markacijama dolazimo do vikend naselja u selu Maglenča i još 10 min do doma.

Prateći markacije sigurno i bez problema doći ćete za 2 sata laganog hoda do Planinarskog doma.

Javnim prijevozom

Možete doći željeznicom ili autobusom do Velikog Trojstva odakle, prateći markaciju, asfaltnom cestom, do Kamenitovca dolazite za 1 sat.

Osobnim automobilom

Iz Bjelovara cestom prema Đurđevcu (Osijeku). U Trojstvenom Markovcu (4 km od centra), odmah iza benzinske crpke, desno prema V. Trojstvu. Poslije 3,5 km u selu Grgincu, na raskrižju, desno preko pruge prema selu Maglenča. Postoji putokaz za Planinarski dom Kamenitovac. Na kraju ove dionice, kod kapelice, treba skrenuti preko mosta desno i, strmo u zavojima poslije oko 2 km, doći do prijevoja. Tu oštro desno još 100 m do doma.

Kontakt

HPD Bilogora
Mob. +385 98 449 989,
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

• boca
  • emporium
  • luka
  • primaco
  • unior

Izvještaj sa ljetne škole alpinizma

BUDITE OPREZNI: Poskok ugrizao ženu dok je brala gljive

Na Salcano MTB Cup – Sarajevo UCI C3 najbrži Filip Turk i Jovana Crnogorac

Mosor dobio novo planinarsko sklonište

Dan istarskih planinara 18. listopada

Via Dinarica Trailer

Prokletije – Jezerski vrh

Opširnije »

Splitski alpinistički par osvojio tri najviša balkanska vrha